Navigace
Obsah
Czech POINT
tedy Český Podací Ověřovací Informační Národní Terminál,
je projektem, který by měl zredukovat přílišnou byrokracii ve vztahu
občan - veřejná správa.
Czechpoint bude sloužit jako asistované místo výkon veřejné správy,
Czechpoint bude sloužit jako asistované místo výkon veřejné správy,
umožňující komunikaci se státem prostřednictví jednoho místa tak,
aby "obíhala data, ne občan".
V tomto roce je z legislativních důvodů na pracovištích označených
V tomto roce je z legislativních důvodů na pracovištích označených
Czechpoint možné získat ověřené výstupy z veřejných informačních
systémů veřejné správy a to z:
Katastru nemovitostí - výpis listu vlastnictví
Katastru nemovitostí - výpis listu vlastnictví
- podle čísla listu vlastnictví
- podle čísla popisného
- podle čísla parcely
- částečné výpisy
První stránka 100 Kč, každá další stránka 50 Kč.
První stránka 100 Kč, každá další stránka 50 Kč.
Obchodního rejstříku
- úplný výpis
- výpis platných údajů k aktuálnímu dni
Každá stránka 50 Kč.
Živnostenského rejstříku
Každá stránka 50 Kč.
Výpis z rejstříku trestů
Každá stránka 50 Kč.
Výpis z bodového hodnocení
- umožňuje občanům na kontaktním místě veřejné správy zjistit stav
trestných bodů (bez bodů ve správním řízení). Výpis je poskytován z
součástí je právě i evidence bodového hodnocení. Tento výpis má pouze
informativní charakter pro občany, nenahrazuje výpis z karty řidiče pro
styk s úřady. První stránka 100 Kč, každá další stránka 50 Kč.
Vydání ověřeného výstupu ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
- Seznam je veden Ministerstvem místního rozvoje jako součást Informačního systému o veřejných zakázkách. Ministerstvo místního rozvoje do seznamu zapisuje dodavatele, kteří splnili kvalifikaci podle § 53 a § 54 zákona
č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, splnění kvalifikace doložili ministerstvu příslušnými doklady a zaplatili správní poplatek.
Tato služba je především určena firmám a dodavatelům, kteří mají zájem
Tato služba je především určena firmám a dodavatelům, kteří mají zájem
se ucházet o veřejné zakázky. Výpisem ze Seznamu kvalifikovaných
dodavatelů tak může dodavatel v zadávacím řízení nahradit doklady
prokazující splnění základních a profesních kvalifikačních kritérií.
Zadavatel je povinen výpis ze seznamu uznat, není-li starší více než 3 měsíce. První strana 100 Kč, každá další stránka 50 Kč.
Podání do registru účastníků provozu modulu autovraků ISOH
První stránka 100 Kč, každá další stránka 50 Kč.
Výpis z insolvenčního rejstříku
- základní úlohou insolvenčního rejstříku je zajistit maximální míru publicity o insolvenčních řízeních a umožnit sledování jejich průběhu. Prostřednictvím insolvenčního rejstříku jsou zveřejňovány veškeré relevantní informace týkající se insolvenčních správců, dokumenty z insolvenčních spisů i zákonem stanovené informace týkající se dlužníků.
První strana 100 Kč, každá další stránka 50 Kč.
Ověřené výpisy z veřejných evidencí :
- u veřejných evidencí není ověřována totožnost žadatele. Žadatel je pouze
povinen sdělit relevantní kritéria pro vyhledání svého požadavku.
Ověřené výpisy z neveřejných evidencí - Rejstřík trestů :
- pro vydání ověřeného výpisu z RT je třeba podepsat písemnou žádost
a doložit totožnost žadatele, kterého se výpis týká. K prokázání totožnosti
přineste s sebou občanský průkaz nebo cestovní pas. Výpis z RT je možné
vydat i cizincům, kteří mají povolení k dlouhodobému nebo trvalému pobytu
a bylo jim uděleno rodné číslo. Pokud někdo žádá o výpis z RTv zastoupení,
musí doložit i úředně ověřené pověření k tomuto úkonu (plnou moc) a svoji
totožnost.